poniedziałek, 1 lutego 2016

Nie jestem Barbie . nie jestem durna zabawką

Chwileczkę ją nie jestem żadną zabawką żebyście mogli się o mnie kłucić .
- Barbie nie przesadzaj . powiedział ell i Ross
- jak mnie nazwa liście ?????
- Barbie ???? A co
- widzisz żebym była blądynka z niebieskimi oczmi i żebym była sztuczna .??
Chłopcy już nic nie powiedzieli .
-aha czyli tak o mnie myślicie świetnie
Zdenerwowana Laura poszła do kuchni i nalała sobie wody .
Gdy szła na górę do łazienki usłyszała płacz .
Nicole czemu płaczesz ???
Nikt nie otwiera drzwi więc młoda Marano postanowiła się ich pozbyć wykonała 5 czynności
1: poinformowała Nicole co chce zrobić ta nie odpowiada więc krok
2: zeszła żądała pytanie van gdzie są jej buty uzyskała odpowiedź że w szafie poczym tam poszła i założyła buty
3: weszła na górę
4 : wzieła zamach wydarzyła drzwi .
5 : weszła do środka
Usiadła na łòżku obok Nicole i spytała
- Nicole wszystko w porządku ???
- nie nic nie jest w porządku . po usłyszeniu tej wiadomości znajdowało ją .
- co się stało powiedz mi a wspólnie rozwiążemy twój problem .
- ją mam straszne bule brzucha i wymiotować mi się chce
-zatrułaś!się
- a dlaczego moje spodenki są czerwone
- to już inna sprawą masz okres .
Laura wytłumaczyła Nicole  o co chodzi .
Nicole bała się .
Niki teraz pojdziesz do łazienki i umyjesz się jeszcze raz i choć tu
5 minut później
Nicole przychodzi do załuż majtki a na nie to (pokazała na podpaske)
Teraz kładź się spać a ja przyniose ci tabletki .
Po chwili Laura powiedziała dziewczyna co jest małej Marano
Poczym zanikała jej obiecane tabletki z sokiem
Po akcji ratunkowej Laura zeszła na dół do reszty  .
Moi drodze losowania kto z kim śpi!
Kto losuje ???
Laura .
Mogę ją powiedziała
Ell i Ryndel
Roky i Ryland
Van i ja
Riker i Ross

W następnym rozdziale
Ross zaprosił Lau na spacer
Riker z vanessa pójdą do kina
Lau ucieknie od Rossa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz