sobota, 6 lutego 2016

Jej jedziemy do Włoch !!!! Pierwszą kłutnia

Potem jak Laura uciekła z kawiarni Ross gonił brunertke aż do parku . tam się zatrzymała i usiadła na swojej ulubionej ławce . Ross siada obok i pyta :
- Bardzo cię boli ???
- trochę, ale już mniej . dzięki za troskę
- jesteś Moją przyjaciôłką , nie pozwolił bym by ta wariatka cię skrzywdził .
- ok idziemy na ten spacer tylko już taki normalny .
- Haha tak na taki normalny .
W czasie gdy Ross i Laura spacerują po parku .
Reszta ich przyjaciół bawi się w najlepsze w salonie .Vanessa i Riker wrócili z kina i dołączyli się do przyjaciół . Vanessa będziecie do Włoch z Lau ????pyta Rocky
- nie jedziemy wszyscy .powiedziała starsza Marano
Jej jedziemy do Włoch !!!!!
Hahahaha  bez was życie było by nudne .
Chwilę muszę zadzwonić do mamy by schowała te pudełka
Jakie pudełka???? Pyta Rik
A takie tam jak byłyśmy małe z Lau .
Ok .
Rocky założę się że nie prześcigniesz Lau .
Ok o co się zakładamy
Jeśli ją wygeam powiedziała vanka to ?.... Zastanawiała się to podstawowa żelki na tydzień .
- ok a jak ja wygram zrobisz mi pyszną kolację dla mnie i  Ella .
Może być śliczna ???
Spoko .
*rozmowa telefoniczną *
Van .hej Lau za ile będziecie ???
Lau .za chwilę już dochodzimy . a coś się stało .
Van .nie tylko ,założyłam się z rokiem że go prześcigniesz .
Lau . ok ile kółek będziemy biegać ???
Van .dawa . Rocky  odstawi żelki na tydzień jak  wygrasz.
Lau .ok wygram. Papa
Van . pa skrabie.
Laura zaczęła się śmiać .
Z czego się śmiejesz co???
 Przez tydzień we Włoszech Rocky nie tchnie nawet jednego żelka .
Dlaczego ???
Mam się z nim ścigać jak ness wygra to nie zje  nawet jednego żelka .
A jak on wygra ???
To Van zrobi mu i Ellowi kolację .
Biedna Van przecież ty go nie prześcigniesz .
Czy ty blond królewno widziałeś jak biegam ??
Nie .
No to raczej Rocky będzie biedny .
Gdy blondyn z brunedką wròcili do jego domu .
Wszyscy na nich czekają .
-Vanessa możemy już biegać ?? Pyta Rocky
Jasne .
Na miejsca gotowi start .
I wystartowali. Laura prowadzi skończyła biegać już dwa okrążenia .
Biedny Rocky .
Gdy we szliśmy do domu każdy dostał ksywke w razie żeby się nie powtażać typu Laura Ryndel zellem itkie tam
Każdy wymyśla komuś
Na pierwsza krzyczy van
Ok dawaj .
Ross i Laura będzie Raura
Zgadzacie się
Spoko .
Ok teraz ja krzyczy Lau
Van i rik będzie rikessa
Spoko
Teraz ja krzyczy Rocky
Ryd i Ell Ryndelington
Ok
I się porobilo bo wy nie macie par
Ok
Rolay będzie Rocky i Ryland
Ok nie tak źle
Gdy Riker i Vanessa znikneli wszyscy myśleli że zajmują się sobą .
Z góry van krzyczła na Lyncha
Po 4 minutach zbiegła i wyszła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz