piątek, 8 stycznia 2016

Dziwna uroczystosc


Po wczorajszym dniu dziewczyny postanowiły zrobić imprezę dla Marie ,która po incydencie z roku i maią była smutna .SMS od laury do delly , Raini .
✴hey dziewczyny impreza u mnie dziś o 16 : 30 ✴
ODP ✴ super będziemy✴.
Dziewczyny szykują się kiedy do ich drzwi ktoś puka był to nie kto inny jak Ellington Lee Ratlif .
Hej co tam ell
Spoko ją do Lau jest
No jasne na górze leć do niej
Ell
No więc jest u laury
Lau słuchaj zrobiła byś mi kolację taką łał taką jak zawsze ???
Spoko nie!ma sprawy istotną informacja dla kogo ??
Ją ty Rocky pasuje
Jasne pa
Pa
Lau
Wybrała to bikini

Zeszłam nadół a tam reszta w takich samych strojach jak muj no cóż widać mamy ten sam gust .
Po 3 godz wparowali chłopcy
Hej dziewczyny
No hej co tam??
A nic jest Marie pyta rocky
Tak w swoim pokoju a co
Mam coś dla niej i pokazał

Śliczny wisiorek spodoba jej się
To IDE a Lau ell mówił ci o ...
Tak mówił
Obok mnie i Raini Nicole wypytywała Rossa o jego życie jak spytała o mnie to powiedział cytuje ,, mogła by zostać Moją dziewczyną ale puki co jest Moją bff''
Prawie spadła z leżała
Tym czasie u Marie
PU puk
Co tam???
To tylko ją Rocky
Aha
Proszę to dla mojej największej fanki
Dzięki śliczny po prostu miód cud i malina
Fajnie że ci się podoba pogodzenia zeszli na dół do reszty a tam Ross goni van Lau gada z Ellem Ryndel z Raini a panowie cóż podziwiają pani po tym dniu odbyła się gra w butelkę gdy m i n już spały
Rocky pytanie czy wyzwanie pyta Lau
Wyzwanie
Ok oświadczył się czemu bądź komu kolejek
Ok zrobię to i to
Wyciąga żelki i mówi
Moje najwspanialsze żeliki kocham was nad życie i chce byście zostały Moją żoną i całował paczkę następnie po śmiechach wszystkich klęknoł przed Lau i powiedział
Lauro Marie Marano uczynisz mkj ten zaszczyt i zostaniesz Moją żoną ??
Ją....
Nieudane było jej dokończyć bo wstał ell nie ona za ciebie nie wyjdzie ona jest moja a tu wstaje Ross nie bo będzie moja a teraz reszta czyli ( Ryndel Ryland i van ) nie b3de się z wami dzielić siostrą  niech ona zadecyduje x.d.n

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz