środa, 6 stycznia 2016

Co to znaczy ?

Rozdział 12
 Nasi bohaterowie mijali różne alejki gdy zobaczyli KFC weszli on drazu zamówili 2 Kubełki po półgodzinym jedzeniu wyszli.
Riker poszedł do domu bo nie mógł znieść gadaniny dziewczyn .
Szły one alejkami gdy nagle weszły do H&M kupiły pokolenia to:
Raini



Ryndel




Van


Laura



Zapłaciły i wyszły
Potem poszły do kari
Ryndel




Laura



Van



Raini

 


Pod koniec weszły do sklepu dziecięcego by Lau i van mogły kupić  prezęty dla kuzynek
Kupiły to dla jednej

A dla drugiej

Poszły zapłacić i wszystkie się pożegnały i poszły do swych domów .
25 minut później
♥ do domu Marano ktoś zapukał ♥
Były to ich dwie  kuzynki . wręczył im prezenty .
Marie i Nicole podobały się prezenty .
- hej łaski - przywitała się Laura i Vanessa
- hej śliczne - powiedział Marie i Nicole
- idziemy na plac zabaw ???
- Takkkkkk!!
- to idziemy
Po 5 minutach
Były na placu
♥ Nicole łap mnie krzyczy Laura ♥

Aaaaaa Vanessa ratuj mnie krzyczy Lau
Nagle obok placu  pojawia się  Riker i Ryndel
Aaaaa  Lau teraz ty mnie chroń
Lau van co wy tu orbicie ??? Pyta ryd
Bawimy się  z siostrami  ciotecznym
Tym czasem Nicole krzyczy Lau teraz ty gonisz !!!!!
Daj mi chwilę
Van podchodzi do Lau rika i ryd a za nią kuzynki
No hej wita się van z przyjaciółmi
O matko ty jesteś Ryndel Lynch!!! Najładniejszą dziewczyna na świecie!!! A ty Riker Lynch !!! Najprzyjstojniejszy facet na ziemi według van i Lau !!!
No hej mił poznać mówią w tym samym czasie .
Ile macie lat i jak macie na imię ??
No więc ją jestem Nicole i mam 8 lat
A ją jestem Marie i mam 7lat
To wy macie na imię tak jak Lau i van na drugie ??
Takkkkkk.
A gdzie eligton uważany że on i ty jesteście najlepszą parą ever !
aha kto wam tak powiedział
Van i Lau krzycząc 2 lata temu
El i Ryndel najlepszą para na świecie
A co sądzom o Rockym ??? Pyta Riker
Że jest najbardziej genialnym i seksownym facetem na ziemi !
Aha moja dziewczyna uważa że mój brat jest lepszy oddemnie nie wieżę ! Obużył się Riker gdy pojawił się to roku
No hej van Lau a to kto??
To są nasze kuzynki
Marie i Nicole .
Spoko  jestem Rocky
A my takimi naj naj większymi fankami na świecie
A raczej  Marie nią jest bo my kochamy ryndelington !
Aha to miło mi poznać moią największą fanke !
A co sądzicie o Rossie ?? Pyta  Ryndel
On jest majaczkowany
Co to znaczy ???
Że maja go już zmieniła
Spoko wiemy to pa bo my już idzimy już do domu bo reszta na nas czeka .

Pa kochani
Pa
Jednak zanim zdążyli już pujść zjawiła się maja
No hej panie młodsze Marano .
Część zołzo powiedział młodsze Marano
Nagle Rocky się wrócił i dał Marie swój numer z reszta numerów .
Hej Rocky mówi maja
Yyy od kiedy ja z tobą rozmawiam??
Nieważne było mineło i go pocałowała
Rocky zaskoczony od skoczył jak opatrzony
Nicole wykreślona go z naszej poczwórnej listy powiedziała
Marie .
Van Lau obiecajcie że nigdy więcej nie przyjdziemy na ten plac powiedział młode Marano
Ok obiecujemy  poczym wróciły do domu

W następnym rozdziale
 Marano zrobią sobie imprezę bez chłopaków którzy potem i tak przyjdą .
Kuzynki poznają Ella i Rossa
Rocky kupi prezent wszystkim 4 Marano
Do zobaczenia w nastempnym rozdziale ♥:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz