poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kochać ??? Ty wiesz wogole co to znaczy???

Oczami narratora
Kiedy Laura skończyła rozmawiać z Rikerem poszła do dwóch wariatów k,tórzy zrobią to  co ona im powie . poprosiła ładnie o pomoc w kolacji zareczynowej dla Rikessa . oni oczywiście się zgodzili . plan był prosty we Włoszech 3 dnia pobytu tam wszyscy zniną a Raiker oświadczył się Ness . Co do wyjazdu wszyscy spakowani czekają na Vanesse  . Starsza Marano zjawiłasie chwilę później przechodzili już przez bramiki . po odprawie nasi bohaterowie siedzą już w samolocie . Czarnow włosa dalej nie odezwała się do Rika co strasznie martwi młodą Marano .
Oczami Rikera
Vanessa dalej się do mnie nie odzywa , co ja mam dalej począć . To wszystko i tak moja wina . Porozmawiam z nią teraz .
- Van wiesz że cię kocham . nieudane było mu dokończyć
- słszysz siebie mówisz że kosz ale ranisz .Kochać ???? Ty wogóle wiesz co to znaczy ??
- Wiem bo kocham ciebie porostu kocham . ja nigdy nie myślałem że kiedyś zakocham się tak bardzo że będę musiał się tłumaczyć a jednak .
-  Riker kiedy ustalisz już co do mnie czujesz powiedz mi ale ,na  spokojnie a nie tak ja wcześniej .
Wow to naprawde boli jak ja ją skrzywdziłem jestem zwykłym potworem ale ją kocham .
Oczami narratora
Wszyscy siamili się i wygłupiali wieczorem poszli spać więc przeżyć ich jak na razie nie poznamy ale może za parę godzin powroca do rzeczywistości .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz